Gudstjänst med mässa – Jan Sköld

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst med mässa - Jan Sköld Vi firar Gudstjänst med mässa tillsammans! Jan Sköld predikar och leder mässan. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst med mässa – Per Johan Axell

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst med mässa - Per Johan Axell Vi firar Gudstjänst med mässa tillsammans! Per Johan Axell predikar och leder mässan. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst med mässa – Jenny Axell

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst med mässa - Jenny Axell Vi firar Gudstjänst med mässa tillsammans! Jenny Axell predikar och leder mässan. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst med mässa – Per Johan Axell

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst med mässa - Per Johan Axell Vi firar Gudstjänst tillsammans! Per Johan Axell predikar och leder mässan. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst med mässa – Eva-Lotta Kjellberg

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst med mässa - Eva-Lotta Kjellberg Vi firar Gudstjänst tillsammans! Eva-Lotta Kjellberg predikar och leder mässan. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!