Familjegudstjänst

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Familjegudstjänst Vi firar familjegudstjänst tillsammans!  Välkomna!

Gudstjänst med mässa – Eva-Lotta Kjellberg

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst med mässa - Eva-Lotta Kjellberg Vi firar Gudstjänst tillsammans! Eva-Lotta Kjellberg predikar och leder mässan. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst – Mia Espersson

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Mia Espersson Vi firar Gudstjänst tillsammans! Mia Espersson predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst – Johanna Stenberg

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Johanna Stenberg Vi firar Gudstjänst tillsammans! Johanna Stenberg predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst med mässa – Jenny Axell

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst med mässa - Jenny Axell Vi firar Gudstjänst tillsammans! Jenny Axell predikar och leder mässan. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst – Susanne Anevik

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Susanne Anevik Vi firar Gudstjänst tillsammans! Susanne Anevik predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst – Tomas Åkesson

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Tomas Åkesson Vi firar Gudstjänst tillsammans! Tomas Åkesson predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst med förklarande mässa – Håkan Lindberg

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst med förklarande mässa - Håkan Lindberg Vi firar Gudstjänst tillsammans! Håkan Lindberg predikar och leder mässan. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!