Teamare EFS 2019-2020

Det är vi som är teamarna!

Det är vi som är teamarna! Vi går teamlinjen på Åredalens folkhögskola, som är en slags ledarutbildning, och vi kommer vara placerade i EFS-kyrkan Hörby där vi gör vår praktik under detta läsåret.
Under vårt team-år kommer vi främst att fokusera på kyrkans ungdomsverksamhet och kommer vara med i ungdomsgruppen, ungdoms-Alfa, fikavagnen och en del andra aktiviteter.

Daniel Göstason, 22 år

Mitt namn är Daniel Göstason, jag är 22 år och kommer från Hörby.
Jag är en lugn person som gillar att umgås med människor men tycker även att det är kul med jordbruk vilket är en sak som jag har jobbat med innan jag började här som teamare.

Felicia
Felicia Åkesson, 22 år.

Mitt namn är Felicia Åkesson, jag är 22 år och kommer från Hörby.
Jag har hjärta för människor och tycker om att vara där det händer saker! Jag älskar att vara i naturen och har ett stort hjärta för musik vilket jag ägnade ett år till när jag gick en gospellinje på Glimåkra.

Teamare EFS 2019-2020

Det är vi som är teamarna! Hoppas vi ses!