Gudstjänst – Jakob och Michaela Frilund

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Jakob och Michaela Frilund Vi firar Gudstjänst tillsammans! Jakob och Michaela Frilund predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst – Stina Nilsson

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Stina Nilsson Vi firar Gudstjänst tillsammans! Stina Nilsson predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst “Dela med dig”

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Välkommen till Gudstjänst "Dela med dig" där det ges möjlighet för korta vittnesbörd om vad Gud gör i våra liv. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst – Eva-Lotta Kjellberg

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Eva-Lotta Kjellberg Vi firar Gudstjänst tillsammans! Eva-Lotta Kjellberg predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst – Susanne Anevik

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Susanne Anevik Vi firar Gudstjänst tillsammans! Susanne Anevik predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!