Gudstjänst – Tomas Åkesson

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Tomas Åkesson Vi firar Gudstjänst tillsammans! Tomas Åkesson predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst med förklarande mässa – Håkan Lindberg

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst med förklarande mässa - Håkan Lindberg Vi firar Gudstjänst tillsammans! Håkan Lindberg predikar och leder mässan. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Familjegudstjänst

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Familjegudstjänst Vi firar familjegudstjänst tillsammans!  Välkomna!

Gudstjänst – Iza Jönsson

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Iza Jönsson Vi firar Gudstjänst tillsammans! Iza Jönsson predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst – Stina Nilsson

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Stina Nilsson Vi firar Gudstjänst tillsammans! Stina Nilsson predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst – Tomas Åkesson

Gudstjänst – Richard Svensson

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Richard Svensson Vi firar Gudstjänst tillsammans! Richard Svensson predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!