Gudstjänst – Tomas Åkesson

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Tomas Åkesson Vi firar Gudstjänst tillsammans! Tomas Åkesson predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst – Anders Mårtensson

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Anders Mårtensson Vi firar Gudstjänst tillsammans! Anders Mårtensson predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst – Kurt Götesson

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Kurt Götesson Vi firar Gudstjänst tillsammans! Kurt Götesson predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst med mässa – Per-Johan Axell

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst med mässa - Per-Johan Axell Vi firar Gudstjänst tillsammans! Per-Johan Axell predikar och leder mässan. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Församlingsdag

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Församlingsdag, mer information komer.

Gudstjänst – Jakob Frilund

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Jakob Frilund Vi firar Gudstjänst tillsammans! Jakob Frilund predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst – Mikaela Frilund

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst - Mikaela Frilund Vi firar Gudstjänst tillsammans! Mikaela Frilund predikar. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst för alla åldrar

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst för alla åldrar. Fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst med mässa – Jenny Axell

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Gudstjänst med mässa - Jenny Axell Vi firar Gudstjänst med mässa tillsammans! Jenny Axell predikar och leder mässan. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!

Gudstjänst “Dela med dig”

EFS-kyrkan Hörby, Kungsgatan 18, Hörby EFS-kyrkan, Hörby, Sverige

Välkommen till Gudstjänst "Dela med dig" där det ges möjlighet för korta vittnesbörd om vad Gud gör i våra liv. Söndagsskola för barnen och fika efteråt för alla! Välkomna!